summer happiness.

Åkte till Wilma igår efter skolan, var där hela dagen och spenderade dock natten där. Hade riktigt trevligt! Är alltid lika kul att få komma hemifrån och få vara med sin bästa vän och ta det lugnt och ha kul. en av de bästa sakerna som finns! Idag åkte vi till skolan, såg på film, skrev ett matematiksprov och ett teckningsförhör. Var ute varenda rast för att det är så grymt fint väder! Nu är sommaren här, jag har längtat såå mycket! awesome! 

Idag efter skolan åkte jag till min fina vän Minnéa, fick prata ut, kändes skönt. Mami kom efter mig och vi åkte via siwa för att handla lite smått. Var ute i några timmar före jag åt mat. Solade som om jag skulle vara desperat i det, hade sällskap av min fina katt också. hihi. Nu ska jag gå ut, orkar inte sitta inne mera. Har inte så stora planer ifall om tötis inte kommer hit. puss! 



äkta kärlek ! 
follow my instagram : soofiia1




sommaroutfit, allt är från Gina Tricot



Kommentarer
Anonym

varför tog du bort kommentarerna som fanns här förr?

Svar: int vet jag om jag gjort någo sånt :)
Sofia

2013-05-24 @ 15:39:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0