bytt bloggportal

hello guys!
Livet har rullat fram som det ska, har varit med min fina vän Minnéa de här senaste dagarna jag inte uppdaterat. Har ätit jordgubbar, gjort våfflor, ridit och gjort en massa kul! Idag åkte jag till wasalandia med familjen och Minnéa. Var otroligt kul där, eftersom att Mathias, Robin och deras kompisar kom dit och joinade oss. jättekul! Gick i spökhuset, åkte i piratbåten och gjorde en hel del. Då vi kom hem därifrån åkte Minnéa hem, jag cyklade en sväng till stallet och nu sitter jag hemma och se på 90210 och håller på att fixa designen på min nya blogg på nattstad.se. 

Nu ska jag byta bloggportalen helt. Har inte någon motivation att stanna här, så jag testar på något helt nytt. Bloggen hittar ni HÄR, så gå gärna in och besöka den istället för att läsa min blogg här. Kommer inte att radera den här bloggen, men kommer inte att uppdatera här. så kika in allihopa! Hoppas ni som läser bloggen nu fortsätter att läsa bloggen fast jag byter portal! hör av mig på andra bloggen.



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0