söndagen 9.6

Den här dagen har spenderats med Minnéa. Har spelat wii, varit på marknad och chillat tillsammans. Åkte in till stan runt 18.30 för att träna på modell. Nu sitter jag i mitt rum och chattar med några personer. Ska snart se på 90210 och bara ta det lugnt. Är väldigt trött, har inte alls fått tillräckligt med sömn den här helgen. 
Imorgon har jag planer. Om det är fint väder ska jag, Moa och Minnéa till gropen och senare ska jag på fitín till stan. Om det är dåligt väder kommer jag att hjälpa Minnéa städa hennes klädskåp. uppdaterar mig imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0