just chilling with som people

Skoldagen var härlig idag. Har haft så grymt fint väder hela dagen och fick ju sluta 12 som jag sade igår. Var på möte andra timmen och spelade beach-volley med pojkarna tredje timmen. Efter skolan gick (!!) jag och mina favoritbrudar in till stan. haha, fick lite sjuka fötter men det gick bra! Runt 14 tiden gick vi till RAX för att äta och fira Moa. Satt där och hade jättekul i ca.1 timme och gick sedan runt på stan. älskar er brudar! Då jag kom hem solade jag lite och lyssnade på musik. Åkte sedan ut i byn och var med Minnéa och Moa en stund.

Nu sitter jag hemma i mitt rum. Chattar och lyssnar på härlig musik. Snart ska jag se på ett till avsnitt av 90210 och sedan bara chilla. Imorgon är det onsdag och efter skolan stannar jag i smedsby med några folk. hörs!



känslan då någon bryr sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0