Take me as I am, or watch me as I go

Idag har jag spenderat dagen med Minnéa. haha as usual. Åkte in till stan med buss runt 10 tiden på morgonen, var i stan en stund och åkte sedan till tandläkaren, åkte in till stan igen och åt på subway och glass på torget. Är supernöjd med mina inköp, hade en massa presentkort sen min födelsedag, så köpte det mesta med dem. Då vi kom hem från stan åkte vi till Minnéa, vi gjorde inte så mycket, cyklade sedan till mig och red med Emma och Alina. Var på plan och sedan i terräng en bit. häärligt! Åkte sedan till Minnéa igen och åt jordgubbar med hennes familj. 

Nu sitter jag hemma och chattar, ska snart börja ta natten så att jag får lite mera sömn i mig. Imorgon ska jag tillbringa dagen hos Minnéa och senare på kvällen har jag modellskolan att åka till. chill. Hör av mig, godnatt!
på campingen i kokkola hade någon skrivit "I love you" med stenar i sanden, så gulligt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0