kokkola camping

Har inte alls varit på datorn för att den inte funkar som den ska mera, så har inte uppdaterat... Efter senaste uppdatering hade jag släktkalas, fick en hel del. Jag är jättenöjd med mina presenter, har fått presentkort, inredningssaker och pengar. Var trevligt med släkten hos siig i flera timmar. På måndagen kom också min fadder och firade mig. Fyllde påriktigt i tisdags, så hade kalaset lite före. På tisdagen var jag med Minnea hela dagen, red också lite. I onsdags var jag med mina kompisar, var också ute och red men min morbrors fru. Igår kom sötis Mattias till mig, vi hade jättekul och trevligt var det. På dagen var jag till Prisma med Minnea och Julia också.              
 
Idag blev det tidig väckning för att jag och familjen åkte till Kokkola på en camping med husvagnen. Det är helt okej här, nätverket är inte det bästa så det kan hända att det blir mobilbloggning i fortsättningen. Nu ska jag och min kompis Cicci cykla till stranden och sola och simma i det jättehärliga solvädret
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0