watch me

Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte varit på datorn över huvudtaget alls dom här senaste dagarna. Det ända jag kan säga är att jag lever livet, jag är superglad hela tiden och spenderar dagarna med mina underbara vänner! Har haft modellskolan i stan flera gånger, ska också dit på söndagen och sedan på måndagen på fitín.
Igår kom Minnéa hit och övernattade här, idag har vi vaktat min lillasyster och cyklat till Siwa med henne. Har ganska just kommit hem, ser nu på tv och snart kommer Minnéa hit igen. Vi ska vara hemma tills min mamma kommer och då sticker vi iväg till gropen för att sola och simma. härligt! Ska nog förbättra mig på uppdateringen, lovar. hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0