första tältningen i år!

Igår kväll var jag och Minnéa till gropen en stund, var härligt väder och vattnet var svalt och skönt. Efteråt cyklade vi hem till mig. Planerade kvällen lite och väntade på att Moa skulle komma. Hon hade med sig sitt tält, så vi lade upp tältet med detsamma och satte upp det på studsmattan. Så tältade bokstavligen på studsmattan, haha kändes exakt som en vattensäng! Vi somnade först runt 04.30 tiden, så är grymt trött idag!
Moa åkte hem tidigt, jag och Minnéa städade och pratade. Åt glass och spelade wii. sommarlovet har börjat superbra p.g.a mina vänner! 
Nu sitter jag i rummet och ser på tv, äter lite godis och ska snart äta mat. Efteråt ska jag se på 90210 och sedan cykla iväg till Minnéa. Ska ut i byn senare också med några folks. hell yeah. Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0