last monday in school before summer holidays

Skoldagen var chill. Det är mer chilltimmar nu den här sista veckan. Hade lästimme på slöjden och var ut och gick på religionen. Efter skolan var jag med eftisläraren och gick sedan hem. Då jag kom hem var jag med Julia, åt mat och chillade. Cyklade sedan till båskasbron och såg på då några people fiskade. haha. Nu sitter jag hemma och skypar med några personer, träävligt! Ska snart gå i duschen och sedan gå och sova tror jag. 

Imorgon är det tisdag som gäller. Vi får sluta 12 tiden, för att sexorna från alla lågstadier ska komma och besöka skolan. Kommer att åka in till stan för att äta på RAX med mina favoritflickor efter skolan, och senare ska jag vara med några personer igen. fullpackad dag! uppdaterar mera imorgon!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0