It´s something about the sunshine

Skoldagen gick bra idag, fick ut ett matematiksprov och såg på film de två sista timmarna. Hade 3x huslig ekonomi de första timmarna och lagade maten själv. Efter skolan åkte jag in till stan. Åt årets första bollglass med min fina vän Wilma och gick runt på stan med Krisho och Riippa. treevligt! Gick till modellskolan runt 16.30 och efter det gick jag på stan med mamma och mommo en stund. Var på café och fick hem en tidning från prisma som vi åkte till på hemvägen. 
Nu ska jag göra i ordning något att äta och sedan se på 90210. Har också läxor som ska göras. Torsdag imorgon, har inte något speciellt efter skolan, om inte sötis kommer hit. Vi får se. höres! 



Kommentarer
Anonym

vem e sötis nudå?

Svar: deeduu ;)
Sofia

2013-05-23 @ 20:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0