15 juni 2013

Har haft modeshow idag. Åkte till stan runt 11 tiden, köpte nya ballerinaskor med mamma, lillasyster och mommo. Åkte hem till min modellärare, alla modeller sminkade varandra och åt pizza. Har haft en v'ldigt lyckad och rolig show idag. Hade bättre kläder än förra gången och fick också några nya kompisar. 
Har just kommit hem. Sitter nu i säöngen och talar i telefon med sötis. Ska snart börja gå oh sova eftersom att jag har släktkalas imorgon. yeyy! Fyller egentligen först på tisdag, men har släktkalaset imorgon. Har också fått en present från två av mina kompisar idag. Haha fick nagellack, hårband och underkläder. träävligt! 
Förlåt för att jag inte uppdaterat mig så mycket, men har inte alls haft på datorn så har inte kunnat. hörs!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0