första doppet, check! √

Har inte några riktiga skoldagar mera. Känns skönt med bara 2 dagar (!!) kvar till sommarlovet. taggar för fullt! Efter skolan väntade jag, Moa och Elsa på att min mamma skulle komma efter oss. Orkade inte åka med bussen så satt på med mamma istället. Det är så grymt varmt och sköönt ute! 
Då jag kom hem åt jag mat. Cyklade sedan till sportplan och chillade lite med Moa och Kicke, fick sedan idén att åka till gropen för att simma. Äntligen första doppet gjort! √ Var där och hade jättekul, träffade på några åttor och nior också och umgicks med dem. Nu sitter jag hemma, ska snart städa upp lite i rummet och lyssna på musik. Var en sorlig stund för en stund sedan också, men det klarar man väl sig igenom. stay strong! hööres!

ska mumsa i mig det här nu förrän jag städar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0