äntligen hemma

Kom hem igår från campingen i kokkola. Har haft riktigt kul där p.g.a Cicci, hihi tack bejb! Har nog för det mesta cyklat omkring, simmade också på natten till lördag och igår på dagen, solen har skinat varje dag också! häärligt! Det var väldigt skönt att få komma hem igår. Då jag kom hem cyklade jag till siwa med Julia och chillade vid stranden lite också. 
Idag har jag spenderat hela dagen med min finaste vän Minnéa. Vi har varit till siwa, stannat vid stranden och spelat wii hos mig. Solen har skinat idag också, så nu börjar sommarvädret komma tillbaka! Nu ska jag se på 90210, efter att ha haft en riktigt härlig dag. Ska ta en tidig natt, eftersom att jag åker till sötis imorgon. yeeyyy, happiest girl ever! Tänkte också meddela att jag kanske byter bloggportal, har inte någon motivation här på blogg.se mera, så jag byter kanske snart, men meddelar nog isåfall! höörs!


hoppas alla haft en härlig midsommar! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0