en härlig dag

Minnéa och Moa kom till mig och spenderade natten här igår kväll. Vi hade jättekul, gick och sov runt 23 tiden ungefär. Vaknade idag tidigt, vi tänkte åka till gropen och simma, men vädret var inte på topp så vi åkte inte. Istället möblerade vi om i mitt rum, städade och rensade ur lådor och skåp. Är grymt nöjd med resultatet! tack tjejer! 
Gick till min mommo med min bror och lillasyster och åt mat. Runt 17.30 gick jag till stallet, fixade hästarna med Jeanette och tog en ridtur i skogen. Kändes härligt! Har ganska just kommit hem, nu ligger jag i min mysiga säng och chattar med en söt person. Ska snart se på någon film och sedan vet jag inte. hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0