SOMMARLOV!

Livet leker kan jag bara säga. Hade skolavslutning i lördags, var riktigt kul. Var uppklädd och fick spendera några sista timmar med klassen innan lovet skulle börja. sommarlov, äntligen! Efter avslutningen åkte jag och min familj på 3 studentfestert till tre olika ställen. Kom hem runt 10 tiden på kvällen, fick äta mycket tårta och godsaker den dagen! 


På söndagen hade vi ju inte så fint väder...det åskade och regnade väldigt hårt och mycket. Men jag och Julia var till stan i alla fall, jag gick till modellskolan runt 17.30 och var där och tränade i en halvtimme. Såg på filmen Hitta Nemo på kvällen med Julia och åt chips, godis och ben&jerry-glass. Gick ut och pratade med två kompisar också runt 23 tiden, träävligt! 


Idag har jag varit vid stallet, hos min gammelmommo och cyklat till gropen med några kompisar. Hann hem just innan det började åska här. Solen var framme så länge vi simmade och trevligt hade vi! Känns så grymt skönt med sommarlov nu, men jag har inte kommit igång ännu. Ikväll ska jag ännu också hinna ut i byn med några pojkar, har annars inte några andra planer för dagen. ha en bra fortsatt sommar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0