behöver mera motivation!

Måste verkligen hitta motivationen tillbaka till bloggandet. Jag älskar att blogga, men kommer aldri riktigt igång...Nåja, slapp inte till sötis idag, kändes hemskt, men fick tala ut med min fina vän Minnéa och har spenderat hela dagen med henne. Har också hunnit åka på en kort ridtur i terrängen med Jeanette. Har ätit jordgubbar hos Minnéa, ätit chokladfondue och sett på 90210
Nu sitter jag hemma i sängen och planerar morgondagen. Jag ska till stan med min fina vän Minnéa och kommer vara där från morgon till eftermiddag. Efteråt vet jag inte vad jag gör, men alltid hittar jag på något! Nu ska jag se på 90210 och chatta lite. höörs!


saknar min pojkvän!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0