cykeldag

Hade cykeldag idag. Började 10 och fick sluta runt 12 tiden. Åkte till siwa med Elsa och Moa innan vi åkte hem och köpte varsin glass. Vi cyklade ca.20 km idag, känner mig stolt för att jag också cyklade till kvevlax och hem efteråt. Spenderade några timmar med Mira där och hade photoshoot´s. Har just kommit hem. Har väldigt trötta ben, nu sitter jag i rummet och chillar. Ska snart äta mat och senare cyklar jag kanske till gropen med några kompisar. En superbra fredag! 
Det känns också jätteskönt att vi får sommarlov imorgon. Det är lite sorligt att behöva vara borta från klassen så länge, men det är ju såå suuperskönt att få vara ledig i 2½ månad. amazing! höörs senare




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0