söndag

Åkte ut i byn igår kväll. Stannade hos Minnéa över natten och kollade på Eurovision song contest 2013 med henne. Krista kom inte på bra plats...men jag tyckte hon var bäst! Idag var vi ute och solade, pratade om allt. Åkte sedan hem en stund, var med Julia och cyklade omkring i byn. Cyklade till lågstadiet och var där med några folk. riktigt trevligt! 
Nu sitter jag i sängen, har lite hosta, men det går väl om. Ska se på 90210 och äta något gott. Har också några läxor som ska göras. Det är såå skönt att vädret har varit på topp hela helgen! Har solat med bikini och gått omkring i shorts. sommarfeelis! Det är dock bara 13 dagar kvar till sommarlovet, det känns nog lite tråkigt, men skönt kommer det att vara då man tänker efter. Nu ska jag göra mitt, hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0