#sommar!

Sitter just nu på kemitimmen i skolan. Har just haft två timmar gymnastik, spelade volleyboll med 9ornas tillvalspojkar. awesome! Har bara en timme kvar och sen är skoldagen slut, kommer bli sköönt. Efter skolan cyklar jag hem, ska sola på studsmattan och inviga min nya bikini. Vädret är på högsta grad idag, jätteskönt! Solen skiner, inga moln på himlen, fast det blåser lite grann. Ikväll 17.30 ska jag på kalas till min fina vän Lina. Ska vara där i några timmar och sen åker jag hem och ser på 90210. Hinner inte uppdatera mera nu, hörs!

Large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0