oh yeah, it´s friday !

Har haft en jätterolig och chill skoldag idag! Fick se på film på hälsoläran och finskan, sjunga på musik och läsa böcker på modersmål. Var en riktig trevlig fredag! Efter skolan åkte jag in till stan. Gick runt i några butiker och åt på subway. Mami kom efter mig runt 16.30, vi åkte till prisma och handlade mat. Jag fyndade också en ny superskön hoodie och en mountain dew, hihi
Nu sitter jag hemma, har inte något speciellt att göra. Ska se på 90210 nu, ska mysa i min hoodie och äta något snacks. Senare ikväll ska jag väl se på let´s dance hemma. Har inte något mer att säga nu, hörs!


sommaroutfit. hade på mig det här för några dagar sedan då det var soligt och 20 grader varmt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0