lyckligare nu

Var en lugn och sköön skoldag idag. Såg på film de 2 första dubbeltimmarna och jobbade med USA´s delstater den sista dubbeltimmen. En härlig torsdag! Gick hem efter skolan, gick in via min mommo och hälsade på henne, åt mellanmål där och pratade. Gick sedan hem och startade datorn. 
Jag lyssnade på musik så länge jag städade mitt rum. Åt sedan mat och sitter nu i sängen och har just fått tillbaka min telefon, äntligen! Nu ska jag läsa på prov resten av kvällen, ska också göra i ordning något riktigt gott att äta. pusshej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0