kan inte sluta lé

Har varit latare av mig idag, pluggat lite grann på finskaprov och nördat musik. Har nog hunnit vara ute med Julia och lillasyster på studsmattan också. Nu sitter jag i rummet, ska snart göra läxor och plugga lite mera på finska, sedan ska jag se ett avsnitt av 90210. Imorgon är det måndag. Ny vecka igen. Hoppas på en bättre början av veckan då! Efter skolan åker jag hem och pluggar finska. Har inga andra planer. Om inte en kompis (söt pojke) kommer hit. Vi får se! hörs.




sommar sommar sommar sommar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0