just a little bit more, you´re almost there

Har spenderat dagen med mina fina vänner Minnéa och Moa. Har cyklat runt i hela, halva Veikars. haha. Vi åkte till Merikart runt 15 tiden för att handla snacks vid Siwa. Köpte glass, chips och limsa. Vi cyklade till stranden och satt och åt, lyssnade på musik och hade riktigt sommarfeelis! På hemvägen gick det trögare för att det började blåsa så hemskt mycket. 
Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Ska endel vara med storebror och hans kompis eller så ser jag på 90210, eller så kommer någon hit. vi får se! Så skönt med lördag idag, ännu en ledig dag imorgon! chiao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0