happy girl !

Måndag idag då. Skoldagen gick superbra, var ute på rasterna i det soliga vädret än en gång. häärligt! Fick också reda på mina A- och B-tillval. Jag fick huslig ekonomi, idrott/gymnastik och musik som A-tillval och mina B-tillval får jag reda på imorgon, eftersom att lärarna inte skrivit ut några åt mig, haha! Efter skolan åkte jag in till stan. Gjorde några ärenden och talade med Dennis i en timme ungefär. Gick till mammas jobb och åkte iväg till Kvevlax, för att hämta upp klassringarna. äntligen! 

Efter att jag ätit mat gick jag till stallet och tog ett ridpass, tränade sedan markarbete. Mamma, lillasyster och mommo såg också på. Har just kommit ur en kall dusch, nu ska jag äta något och sedan sova. Imorgon tisdag som gäller. Kommer troligen att få ut två prov, har gymnastik 2 timmar och sedan kemi 2 timmar. hörs! ∑



köpte idag från Cubus - 11,30€


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0