awesome weekend !

Har spenderat halva helgen med mina två favoriter, Minnéa och Moa. Flickorna kom till mig på fredagkväll och spenderade natten här. Såg på American Pie och åt snacks, satte också upp studsmattan så hoppade på kvällen i någon timme också treeevligt!
Idag vaknade vi sent, fixade oss och åt frukost, gick sedan ut på studsmattan och hoppade, solade också i det härliga vårvädret! sommaren är snart häär!

Har hunnit vara hos Moa också och grillat korv, ätit sallad och haft det jättetrevligt! Kvällen har spenderats ut i byn med Julia. Nu sitter jag hemma och ska lyssna på musik och chilla. Mobilbloggar nu förresten, hörs!



kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0