är lycklig

Började morsdagen med att spela wii med min älskade bror. Spelade i någon timme, spelade också senare med min lillasyster. trevligt! Gick till min mommo med en liten del av släkten för att äta mat där, för att det är morsdag idag! Grattis till alla mammor! ♥ Då jag ätit mat cyklade jag iväg till lågis för att träffa några folk. Var där i ungefär 4 timmar, cyklade runt, träffade på några pojkar också. hihi awesome! Har ganska just kommit hem, ska nu se på 90210 och sedan göra läxor. Ska också hoppa i duschen innan jag tar natten. hörs!





vackra sakerr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0