åå sommarväder!

Skoldagen var riktigt chill. Hade en snygg assistent på finska, spelade boboll med pojkarna på gymnastiken och hade geografi istället för fysik de två sista timmarna, men gick till kulturhuset och såg på en teater om "Sex, porr & droger" den sista timmen. haha jaoo. Efter skolan cyklade jag hem, fotade lite utomhus eftersom att det är så sjukt fint väder där ute idag! Sommar, sommar, sommar. Jag fick sån sommarfeélis så att jag tog på mig shorts och magtröja, awesome! 

Runt 18 tiden åkte jag ut i byn med några folks. Hade med kameran så knäppte runt 100 bilder. Åkte till Minnéa och fick prata ut med henne lite, älskar dig! Nu sitter jag hemma, har just fotat hästarna och katterna och nu ska jag läsa på finskaprovet resten av kvällen. Hoppas på att bli godkänd i provet! 
Imorgon efter skolan åker jag hem, endel åker jag på filmkvällen i skolan, eller så stannar jag hemma med en kompis. hörs!






iii puss. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0