1 maj!

Igår sprang jag ett 2 km -test på gymnastiken, vi hade en ganska snygg vikarie på kemin och var på en föreläsning näst sista timmen. Efter skolan var jag med Minnéa, hoppade på hennes studsmatta och såg på TV, vi åkte senare till mig och spelade wii och inte så mycket annat. På kvällen åkte jag till Elsa för att spendera natten där med Moa. Hade jättekul och såg på LOL och pratade, hääärligt! 

Idag åkte jag in till stan för att vara på torget med Elsa, Moa och Wilma. Var nog roligt, gick runt på stan från 11.30 till 16 tiden. Var lite med storebror i slutet också, awesome! Efteråt kom Minnéa till mig igen och vi gick till stallet och red en stund, åkte sedan hem och spelade wii i någon timme. Har just kommit hem efter att jag följt henne hem och nu sitter jag och chattar. Ska snart läsa på förhör och göra andra läxor, ska också börja läsa på hälsoprov, som jag har på fredag. hörs imorgoon! 
Large
vååååren är här! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0