wednesday.

Idag är jag på jättebra humör! Hade en riktigt bra skoldag också. Fint väder hela dagen och fint sällskap. Fick ut ett engelskaförhör idag dock. Är nöjd med mitt vitsord! På huslig ekonomin hade vi teori om "miljövänligt" som var ganska intressant. 
Efter skolan gick jag hem. Var lite kallt, men solen värmde mycket! härligt! Då jag kom hem åt jag riktigt mycket mellanmål och började se avsnitt av gossip girl som jag just sett klart. Mamma och storebror var också så snälla så de kom hem med pizza från Mamma Mia pizzeriansupergott! 
Resten av kvällen måste jag plugga, plugga, plugga och plugga. Imorgon har vi ett stort förhör på Akrikas länder. awesome. ugh. har inte ork. Japp, finaste Moa kommer kanske till mig senare mot kvällskvisten och pluggar tillsammans med mig. stay tuned!

dagens underbara väder!

A smile is the prettiest thing a girl can wear!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0