tuesday.

Har varit riktigt glad idag. Dansade zumba idag igen och skrev ett ganska lätt matteprov första timmen. Skoldagen var riktigt awesome idag! Efter skolan gick jag hem i det här underbara vädret! Det är så skönt att se solen lysa så starkt på himlen! underbart. Jag gick in via mommo och åt lite mellanmål, pratade och tog det lugnt. Nu sitter jag hemma, ska snart äta mat och sedan åker jag väl till butiken med min mamma. Annars åker jag på innebandy till lågstadiet! ha en bra dag!
Tumblr_mcnzfctse11r7769mo1_500_large

är jätteglad av mig nu för tiden. vet inte alls varför, men det känns som att något riktigt bra håller på att börja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0