torsdag.

Hann inte uppdatera något igår, jag var hos finaste Elin hela dagen. Kom hem först runt 23 tiden. Hade en super härlig kväll med henne, lyssnade på musik, pratade, dansade etc. En dag som måste göras om! Innan jag kom hem åkte vi till stan och tankade till min storebror. Då jag kom hem åt jag frukt och läste en tidning.
Idag har skoldagen varit bra, gick igenom provsidor på modersmål, jobbade med lera på teckning och såg på film på biologi/geografi. Chill dag! Åkte till bästa Moa efter skolan. Såg på Eva & Adam, åt sallad, fixade frisyrer etc. awesome! Jag var duktig och gick hem därifrån.
Nu är jag hemma, ska snart fixa något gott att äta och senare ska jag se på film. Har också en stor läxhög som ska göras till imorgon. ugh säger jag bara! Måste också snart börja läsa på modersmålsprov, har provet på onsdag. hörs!



When I say I love you, please belive it. 
When i say forever, I mean I´ll never leave you.


Kommentarer
you know who ;)

OMG va du e vackär!

Svar: tack ! :)
Sofia

2013-03-21 @ 19:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0