so f*cking awesome!

Har inte varit en vanlig skoldag idag. Vi åkte ju till Parra för att åka slalom/längdskidor/snowboard. Själv åkte jag slalom första gången i mitt liv. Känner mig så stolt! Åkte i alla backar. hahah. Tror jag ska börja åka slalom varje vinter nu. Efter skolan åkte jag till finaste Elin. Vi hade en jättetrevlig bussresa hemåt. Hos henne åt vi mat, skrattade väldigt mycket och chattade. Sminkade oss och fotade. Var ute på en härlig powerwalk. Nu sitter jag hemma, ska snart ta något att äta och sedan se på film. ha det bra, hörs!
Tumblr_mjcz8medn81rkchmwo1_400_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0