photoshoots

Idag började jag dagen med en ordentlig frukost och en varm och skön dusch. Var ute på en härlig powerwalk med Julia också. Är så grymt fint väder idag! Julia & Julia fyllde tidigare i veckan, så idag har vi haft kalas för dem med smått & gott att äta och fint folk. Några personer är fortfarande här dock.
Julia har fottat mig utomhus i det underbara vädret! Är ganska nöjd med bilderna, kommer sätta upp några lite då och då. 
Nu ska jag se en film med Julia. Lyssna på musik. Umgås med allt folk som är här osv. Ska kanske till Öjberget och åka slalom imorgon med några familjemedlemmar, om inte är jag hemma hela dagen tror jag. Får se om jag rider eller något. hörs!


~ What doesn´t kill you makes you stronger. ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0