öjberget

Vaknade runt 10 tiden idag. Åt frukost, fixade mig, packade och åkte iväg till öjberget med Emma & Julia. Vi åkte slalom i några timmar med Lukas, Mathias & Elias. grymt kul! Tog också några pauser för att vila och chilla i caféterian. På hemvägen åkte vi via Amanda för att kolla hennes nya lägenhet och efter min bror till Kvevlax. 
Då vi kom hem åt vi mat, sedan var jag en stund med storebror och såg på Utmanad som min kompis Petter var med i. Du var jätteduktig! Grattis! Efteråt såg jag på förra avsnittet av ponnyakuten och ska nu se på gossip girl och senare se på filmen Taken med Julia. Får se om vi också skypar med några pojkar senare. Later!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0