norrsken

Var och handlade med mamma, fick hem lite allt möjligt. Åkte sedan efter lillasyster och hennes kompisar från smedsby och åkte hem. Gick direkt till min mommo, där min morbror och hans nyblivna fru på bröllopsfest och firade också Anders! härligt! Var jättetrevligt att se en del av släkten och få umgås. 
Runt 21 tiden gick vi ut, såg på norrskenet. Har aldrig förr sett det, men nu såg jag det. Och jag säger att jag är glad för det också, så vackert! 
Nu sitter jag hemma. Är ganska trött. ugh. Imorgon är det måndag, har nog varit lite taggad inför skolan, men har ingen aning om varför. Ska åka hem efteråt och Julia kommer hit över kvällen. Nu ska jag göra läxor, läsa bloggar och så småning om ta natten. hörs!




Kommentarer
matilda back

guu va fina norrsken! :D
love norrsken <3 hihi <3

Svar: aabsolut ;)<3
Sofia

2013-03-18 @ 11:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0