monday night

Efter skolan gjorde jag i ordning ett fruktfat och några smörgåsar till mig. Julia kom hit, vi filmade några videos och hjälpte till att laga mat. Åt tortillas med familjen, riktigt gott! Efter maten gjorde vi inte så mycket, nu sitter vi i rummet. Har just druckit varm oboy och vilat. Ska snart se på gossip girl och Julia åker väl hem sedan. Innan jag tar natten ska jag göra läxor, fräscha upp mig och städa upp i rummet. hörs!


follow me on instagram : soofiia1

en del av min släkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0