måndag igen då.

Skoldagen var snabb, fick se poängen av matteprovet, men hade annars vanliga timmar. Efter skolan steg jag av hos Madde, där vi åt mat och såg på TV. Boris kom efter oss och vi åkte hem till mig, åt lite smått och tog på oss ridkläderna. Gick till stallet runt 18 tiden och kom hem 20 tiden. Så skönt med ett ordentligt ridpass då man inte ridit på länge!
Madde har just åkt hem, nu sitter jag i min säng i min supersköna onepiece och nördar kik ( soofiia1 ). Ska snart hoppa i duschen och sedan ska jag se på TV en stund. Ska också göra någora läxor. Imorgon efter skolan ska jag på modellkurs, vi ska ta några photoshoots till en broschyr. Så blir uppdatering först senare. godnatt i förväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0