ibland är ni det ända jag behöver för att vara glad.

Började dagen med frukost, tog det lugnt och bestämde mig sedan för att gå ut och gå med mina finaste vänner Elsa och Moa. Har gått igenom hela veikars med dem och haft jättekul! Sällskapade också Elsas lillasyster då hon påskade. Fick nog smått godis vi också! hihih, nomnom. 
Har just kommit hem, gick hela vägen. Så har i stort sätt bara gått runt i byn idag med fint sällskap! Snart ska vi äta mat, senare ska jag åka till påskbrasan här i skatila runt 18 tidenawesome! Har inte mera att säga nu, ha en trevlig fortsatt påsk! laterr!

Tumblr_mkh2zh3g451s0497uo1_500_large
♥ ♥ 
486145_454005414677689_1546480259_n_large

rekommenderar verkligen Cody Simpson´s musik! Den är superbra. Han är ganska snygg också.
 hihih. hot. handsome. georgeus. sexy. sweet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0