healthy

Jag och Moa fixade till varsin fruktsallad med grädde och såg på TV. Provade lite kläder också, hihih. Jag följde Moa hem en bit, var faktiskt ganska uppfriskande att gå i mörkret och få frisk luft med sin bästis! Nu ska jag kolla gossip girl och börja fixa skolsakerna till imorgon. Ska också vara duktig och dammsuga i rummet + byta lakan ikväll. 
Måndag som gäller imorgon! Kommer att tillbringa dagen med Minnéa efter skolan. Har saknat dig så mycket! Skoldagen består av slöjd x3, matematik, religion och studie. Helt chill dag alltså. godnatt finisar!


     
Dagens fina väder och en "dålig kvalité"-bild av min outfit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0