häääääärligt.

Började dagen med ett ordentligt ridpass. Gick väldigt bra, uppnådde ett mål jag försökt på länge. är stolt över mig själv! Efteråt gjorde jag inte så mycket, var med Julia och chillade. Julia har just åkt hem, jag sitter i en nybäddad säng och ska nu dammsuga rummet. Sedan belönar jag mig själv med gossip girl och något gott att äta! 
Vi brukar inte göra så mycket speciellt på påsk, ska bara ta det lugnt ikväll och vara hemma med familjen. Imorgon ska jag säkert ut och påska med några folk. Det blir man aldrig för stor för! hahaha ojnää. Senare mot kvällskvisten ska ja till påskbrasan i skatila med några vänner. sounds awesome to me!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0