FREDAG

Hade en ganska stressig morgon. Hann till skolan i tid, började med matematik och nu sitter vi i datasalen och har gjort ett ungdomstest. Nästa timme har vi modersmål och sedan musik. Efter skolan ska jag in till stan med finaste Elsa. Ska gå runt i några butiker och sedan gå på subway och äta. Åker på modellkurs också senare runt 16 tiden. Runt kvällskvisten kommer min halvsyster till oss och hon kommer att vara hos oss över helgen. härligt med fredag! hörs ikväll!

Pm3zixb_large

we♥it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0