första cykelturen 2013!

Var en helt okej måndag...var på dåligt humör de 3 sista timmarna, men allt är okej nu! Efter skolan gick jag till min saknade vän Minnéa, talade en stund och hade riktigt kul. Gick sedan till mig, åt lite mat och gick till stallet för att rida. Gick riktigt bra, alltid kul att lära sina kompisar rida! hahah. Efter ridningen följde jag Minnéa en bit, tog cykeln. Väldigt uppfriskande och skönt att cykla första gången 2013! känner mig stolt! Det var dock lite kallt också, men jag överlevde.
Moa joinade oss också en bit, diskuterade allt mellan himmel och jord. älskar er! Nu då jag kommit hem har jag gjort i ordning ett ordentligt kvällsmål och sitter atm i sängen och chattar. Ska snart plugga modersmål, för att vi har prov på onsdag och har inte läst så mycket ännu. Imorgon ska jag gå hem med det samma efter skolan och ska då plugga hela kvällen. Riktigt awesome! usch. Vill inte ha prov, provveckorna har börjat! Japp, nu ska jag plugga, godnatt, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0