Everything´s going to be OK, just not today.

Skoldagen var OK för att vara måndag. Alla timmar gick ganska snabbt. Var skönt att få se alla igen! Efter skolan åkte jag till Moa, där vi läste lite på engelska och åt. Vi gick sedan till mig. Vi har gjort det vi brukar göra, fotat, druckit smoothie och dock läst på engelska, för att vi har ett stort förhör imorgon. Wish me luck! Har varit skönt att spendera hela kvällen med dig Moapuss, älskar dej! 
Nu ska jag se lite på gossip girl och skriva ner några engelskaord. Ska senare packa gympaväskan och ta det lugnt. Imorgon är det tisdag och jag ska hem efter skolan, för att baka några cupcakes till min lillasysters barnkalas. hihih, sött. uppdatering kommer senare!

jag och min fina vän Cicci!


Kommentarer
Cissi

Lånar bilden!

Svar: japp! :)
Sofia

2013-03-12 @ 19:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0