evening

Saknade Cicci kom till mig, vi hade det jättetrevligt och chattade, såg på musikvideor och gick till stallet med de två mindre flickorna. så roligt! Då hon åkt hem såg jag några avsnitt av 90210 och åt lite smått. Nu har jag bara suttit i sängen och funderat...funderat över hur tonåringar kan ha så komplicerade liv ibland? Jag tycker det är helt ofattbart att ett barn kan ha så många problem med familj, vänner, pojkar etc. Jag tycker det är för mycket!
Har inte mycket mer att säga, imorgon ska jag vara hemma. Inte göra någonting. Går kanske till stallet för att rida, det är det ända som känns rätt just nu. Att få sitta uppe på hästryggen och bara njuta. härligt! Japp, ska fortsätta nu. Ska kanske göra i ordning ett kollage med olika kändisar. Ska också snart göra ett collage av mina närmaste! puss&kram!
~


Kommentarer
elin

Meen neej....Nu blire bilder på mej känner ja på mej ;) inga pinsamma bilder då sen va? :) puss:*

Svar: hahah du får väl si ;) puss<3 :*
Sofia

2013-03-01 @ 22:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0