3 words, 8 letters. say it and I´m yours.

 Har inte så mycket att säga. Är inte alls på humör. Jag menar varför litar ingen på mig? Varför kan man inte få visa vad man kan? Just nu är det ingenting jag vill ha, förutom tillit från mina föräldrar. Japp.
Var på fest hos min fina vän Minnéa som sagt. Hade riktigt trevligt! Åt snacks, hade sanning & kånka, ryska posten, var ute i mörkret etc. Hade helt glömt bort hur de där människorna faktiskt kan göra mig glad så lätt. Man ler så fort de säger ens namn. jappjapp, ska sluta skriva ut mina känslor här. Nu ska jag läsa några bloggar, se på film och mysa. godnatt i förväg!

Har funderat på att göra en till blogg där jag skulle skriva om vad jag tycker och tänker om saker, vad tycker ni? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0