drink pepsi, be sexy.

Gårkvällen var jättelyckad! Tackvare mina söta vänner Moa, Elsa & Wilma. Vi hade jättekul, såg på disney channel, åt gott och skrattade mycket. Tack för en underbar kväll tjejer! Wilma spenderade ju natten här. Vi chattade och såg på tv senare på kvällen/natten. 
    

    
Idag åt vi först frukost, fixade oss och åkte till stenhaga med mamma och storebror. Wilma åkte hem därifrån, då vi handlat klart åkte vi in till stan för att åka till carlings. Jag fick med mig deodorant, rengöringsdukar och ett par Dr.Denim jenasså glad, tack mamma! 
Nu sitter jag hemma och vilar. Ska snart se på gossip girl och också fixa till ett nyttigt fruktfat åt mig. Ska bara vara hemma resten av kvällen, jag ska gå till stallet, men inte mycket mer. pusshej!


glad chey.




Dr.Denim jeans - Carlings 45.00€


Kommentarer
eddaM

Sööt tjej*<3




(läs namnet baklänges)

Svar: aah :D hahah ja baah vaah vem e hede? ;) aaw due<3
Sofia

2013-03-04 @ 16:14:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0