belive in your dreams.

Deen här dagen har börjat så bra! Har åkt till öjberget med Elsa. Det var jättekul, fick med oss ett jättetrevlig väder också! Var där i några timmar, åt lite smått vi hade med också. Vi åkte hem runt 16 tiden, vi åkte via prisma och sedan hem.
Nu sitter jag hemma, ska snart äta mat och sedan skjutstar mamma mig till Moa och därifrån går vi till Minnéa, för att hon fyllde år igår. Grattis ännu en gång sötnos! Kalaset håller på till 22 tiden, då ska jag se på en film och mysa för mig själv. Ska snart fixa mig, hörs!



Kommentarer
Elsaaaa

Jo jättekul var e! <3 Måst göras om ;)

Svar: aa! ;)<3
Sofia

2013-03-16 @ 18:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0