barnkalas!

hej på er!
Skoldagen gick snabbt. På åttornas och niornas rast dansade jag zumba med Elsa. Efter skolan gick jag och Moa hem till henne och vilade. Min mamma kom efter mig och henne, vi åkte hem och pluggade lite på matte, eftersom att vi har prov imorgon. Just nu vaktar vi min lillasysters barnkalas. Det går lite villt till! hahah. Vi ska vakta dem en liten stund till, senare ska vi plugga matte resten av kvällen. Det är i princip det ända jag ska göra ikväll. hadebra!


gratz little sis.


Kommentarer
Anonym

naaaawww va sööt syster du har! synd att int man kan säg de samma om dig..............heh..

Svar: nej tyvärr kan man inte säga samma sak om mig. fast nog är jag fin för det ;) hon är en vacker liten tjej. men jag tror du däremot inte är sådan :) ha en bra dag!
Sofia

2013-03-07 @ 13:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0