A smile can hide a million tears.

Den här dagen skulle kunnat vara bättre, men helt okej ändå. Var väldigt skönt att gå hem efter skolan med härlig musik i öronen och ett underbart väder! Gick via min mommo och pratade en stund, kom hem och fixade en ordentlig måltid åt mig! namnam. Nu skulle jag egentligen vara tvungen att läsa på prov, men jag ska se ett avsnitt av gossip girl före. Har inte så svårt med modersmål, men ska nog gå igenom grammatik och teori några gånger för det. hörs!


 
veckans instagrambilder. Följ mig gärna! instagram : soofiia1




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0