you gave me a heart attack.

Idag vaknade jag 12.30, fick då panik för att jag hade ridlektion 13.00. Emma kom dock till mig ungefär då jag vaknade, åt snabbt en slarvig frukost och tog på mig ridkläderna! Ridningen gick superbra och man inte tänker på att det var 10- grader, men jag överlevde iallafall. Har en känsla av att jag kommer kunna åka själv i terräng mot sommaren, vi får se!

Åt mat efteråt, Emma åkte hem och jag sitter i min säng och myser i min onepiece, ska snart tända några ljus och se på en film, lyssna på musik etc. Julen ska dock undanstädas idag, så det ska jag väl få gjort också! puss&kram!



(C) Elin Järf


Kommentarer
Lucas

Du tror du e något... Jag bryr mej int om va du gör men flickvän behöver du int käftas emot. Du trodd att int jag fanns men här e jag http://ptslife.soclog.se/ Tredje inlägget!!!så tack och hej!

Svar: ha aldri sagt att ja tror att du int finns? ;) å förresten, har jag inget emot pt, jag tycker hon e fin å snäll, men javet att hon int vill va kompis, så jajja pusshej :)
Sofia

2013-01-08 @ 16:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0